joi, 22 ianuarie 2009

Miley Cyrus - o fiinta fara stil

Din tanara generatie de vedete Miley Cyrus este de departea cea care poseda cel mai putin stil. Orice aparitie in public a vedetei este o insulta adusa bunului gust, dar un omagiu pentru kitsch. Ceea ce mi-a speriat ingrozitor retina a fost combinatia de haine si accesorii pe care le-a purtat cu doar cateva zile in urma.

Miley a fost pozata purtand cizme de cowboy albastre, o fusta mini, un tricou cu Iron Maiden la care si-a asortat o geanta albastra cu sclipici (faptul ca este aceeasi culoare cu cizmele nu inseamna automat ca se si potrivea in contextul dat) si o pereche de ciorapi rupti. Ma intreb de unde o fi furat ideea asta cu ciorapi de starleta ieftina?! Poate de la Britney Spears caci in perioada de mizerie numai ea mai purta asa ceva. Nu mai vorbesc de cerceii de gipsy girl si lantisoarele, cu medalioane gigant, scoase peste tricoul pe care orice rocker l-ar fi purta cu mandrie.




















Aceasta nu este prima data cand Miley apare in public purtand o astfel de pereche de ciorapi. Ba chiar ii poarta si la intalnirile romantice cu iubitul ei.




















Inca ma mai intreb cum de poate frumosul Justin Gaston sa iasa in public cu ea mai ales ca Miley are o placere teribila de a face pe bufonul. Iata spre exemplu cum parta tanara actrita/ cantareata bandana hippie:




















De ce, ca baiat, ai iesi cu Miley daca arati asa:




















75 de comentarii:

  1. Sunteti chiar nesimtiti...
    Ce daca se imbraca asa?Si ce treaba aveti cu iubitul ei?Mie mi se pare o fata foarte draduta si cu bun simt...
    NU va mai bateti joc de oameni doar pentru ca nu sunteti lafel de buni ca ei

    RăspundețiȘtergere
  2. CINE SE CREDE ALA CARE A COMENTAT?EU UNA CRED CA LUI MILEY AR TREBUI SA-I FIE RUSINE SA IASA CU UNUL CA JUSTIN E DEA DREPTUL UN MORT NICI DE CUM LA FEL DE PLIN DE VIATA CA miley apropo ea se imbraca super misto nu ca aiuritul ala ..uratilor

    RăspundețiȘtergere
  3. LOOL "De ce ca baiat ai iesi cu Miley daca arati asa " da de ce sa iesi cu o frumusete ca Miley cand arati ca un rahat care nu a auzit in viata lui de epilator ,masina de ras sau lama apropo de a doua poza de dupa comentariul de mai sus.ma intreb cum de nu ii e rusine sa se foloseasca de Miley in halul ista.Justin nu e un "baiat minunat ",e o maimuta care abia a coborat din copac.si ce treaba aveti cu ciorapii lui Miley, mie mi se par super tari si foarte sexy.cred ca va ofticati ca n-aveti succesul ei

    RăspundețiȘtergere
  4. intadevar ....
    ciorapii rupti pe care ii poarta sun ORIBILI
    mai ales k ii poarta shi la intalniri ...
    da orikm miley este o fata sooper ..
    de nota 10 ..
    k toate k de multe ori o da in bara k vestimentatia ...
    mai ales k este shi atat de tanara :P
    MILEY esti soooper

    RăspundețiȘtergere
  5. ce face invidia din oameni :-j ce aveti mha cu Miley? :|

    RăspundețiȘtergere
  6. ma ce treaba aveti cu ei lasati e viata lor dar nu le sta bine impreuna eu cred ca justin o face pe miley sa se imbrace asa si sa se poarte de tot rasul mai bine sar desparti serios ca miley era foarte draguta si frumoasa inainte de a fi cu justin

    RăspundețiȘtergere
  7. ce aveti mha vu miley ea este sooper sunteti niste MARI INVIDIOSI!ea s-a realizat cu ce a dorit cand veti fi lafel de buni ca ea a atunci commtentati!Bine?!?Si ce dak se imbrak asa ?ce va pasa?mie mi se pare o fata dragutza caruia ii place sa arate cum vrea!Bravo,Miley esthi ce mai tare!Si voi...nu mai o vorbiti de rau!Ok?
    Cu drag,Alynutza!:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce va luati ma voi de miley cum se poarta sau cum nu se poarta..........ce daca ei ii place cum se imbraca , paote nu o intereseaza ce zic ceilalti de ea........orcum e o fata de noata 1000 si mai moolt.........si extem de frumoasa:D

    RăspundețiȘtergere
  9. mie mi se pare ca miley se imbraca dragut(nu mereu) dar are unele tinute chiar dragute si cu iubiteul.. ei... da e un papusel.dar daca ei ii place?

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu una cred ca Miley este o vedeta super si ca se imbraca frumos (dar nu tot timpul).Cu toate ca este surprinsa de paparatzii ,in unele momente. Eu cred ca i-ar sta mai bne sa pastreze relatia cu Nick Jonas. Ce aveti mah cu Miley , ca este o vedeta super tare? Sunteti doar invidiosi pe ea si pe cariera ei ! Eu asta cred !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Miley e super, de ce sunteti rai? Mai greseste ca orice vedeta,dar asta nu inseamna k nu are gusturi bune in privinta hainelor, si in plus are o voce foarte buna,eu o ador.

    RăspundețiȘtergere
  12. Milley cyrus este superba,are gusturi bune si este o cantareata superba, o ador

    RăspundețiȘtergere
  13. mie imi place cum se imbraca si sunt deacort cu anonim si eu ma mai imbrac uneori in genul lui miley,iar da ca acel baiat o iubeste atunci iese cu ea chiar da ca lumii nu ii place cum arata

    RăspundețiȘtergere
  14. paparatzii o surprind numa cand ii imbracata ma..diferit

    RăspundețiȘtergere
  15. in prima poza e o combinatie super TARE deci cum sa te imbraci asa ..... ochelari de soara tricou de metal si dresurile alea .... nush cum justin nu se impune de loc in privinta hainelor ma rog mai bn ca sau despartit

    RăspundețiȘtergere
  16. VAI IMI PLACE CUM TE IMBRACI IN SERIALUL HANA MONTANA DAR PE STRADA NUUUUUUUUUUUU

    RăspundețiȘtergere
  17. nu imi pasa de haine,e frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  18. ce va luati de miley nu aveti altceva de facut ?
    eu sunt verisoara ei ce mai buna si este adevarat tot ce se vorbeste despre ea si este ce mai tare verisoara si apropo nu mai e de multa vreme cu justin

    RăspundețiȘtergere
  19. asa si ce daca miley se imbraca asa???care e problema voastra!!!!! dak fete asa ii place sti ce cine spune ca cea ce credetzi voi se poarta ????adik numai voi si altzi dizainai de moda poarta acele haine care in cea mai mare parte sunt odoase nu pot sa cred ce enervantzi sontetzi va bagatzi atata in seama da ce credetzi ca dak nu va place voua intereseaza pe cnv...we don't care!!!!!OK!?

    RăspundețiȘtergere
  20. cn a facut acest site, oameni booni?!
    ..ce dak miley s'a imbrakat q acei colantzi..poate voi credetzi k nu are stil..dar dc nu o surprindetzi shi in fotografiile kre ii arata adevarata valoare?!...inafara de aceste poxe mai exista shi altele..nu ne vetzi face sa ne schimbam parerea despre ea q aceste porcarii..eu una o ador pe miley shi este idolul meu..ea chiar se imbraka cool shi e in pas q moda...nu va mai luatzi de vedetele kre chiar sunt apreciate..la 16 ani sa ai o cariere uluitoare..e cea mai apreciata shi mai bogata adolescenta..for me..luatziva de manelisti, de pitzipoance,de cocalari..nuq de super'staruri!!!!!!!..miley..te iubimm!!!!!!:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  21. ie adevarat ca Miley de mooolte ori se imbraca ciudat si cate odata nu le potriveste de loc,dar nu trebuie sa fiti atat de rai cu ea dar nici so laudati asa.Nu ie o fata d nota 10 dar nu trebuie jicnita in modul asta ie o adolescenta in crestere care ar trebui ajutata in privinta hainelor ...in rest ie bine

    RăspundețiȘtergere
  22. si acea anonima care pretinde ca e verisoara lu miley...... fii serioasa fetitoo NU AI CUM SA FII VERISOARA EI ea locuieste in Nashviile IAR U LOCUIESTI IN ROMANIAAA helooo ia nu a trecut niciodata p aici ...NU TE MAI LAUDA ATAT

    RăspundețiȘtergere
  23. si ce dka se imbraca ''fara stil''.vrea sa fie diferita prin imbracamintea ei,iar mie chiar imi plc cum apare in public.nu va mai luati de ea ca sunt altele care se imbraca si mai naspa.....si in poza aia e o hippie cool..o iubesc ff mult si nu vreau sa se schimbe ca sa aibe ''stil'',ca oricum are!

    RăspundețiȘtergere
  24. ce invidiosi sunteti ma....... daca chiar vreti sa stiti ca nimanui nui pasa de comentariile astea a le voastre>:P ...va e ciuda doar ca ea a reusit sa intre in inimile multor adolescenti>:P

    RăspundețiȘtergere
  25. si ce daca nu se-mbraca asa de bine... oricum sunt sigura ca se imbraca mai cu stil decat voi... da de ce nu publicati poze cu voi......daca as fi in locul lui miley v-as da in judecata>:P

    RăspundețiȘtergere
  26. ce sa sariti fratilor asa?! tipa doar si-a dat cu parerea. la urma urmei, fiecare cu gusturile sale.
    in plus tipa care a scris articolul nici macar nu a mentionat ceva de vocea ei sau ceva de genul. s-a legat strict de felul in care se imbraca. cum am mai spus, fiecare cu gusturile sale. invatati sa acceptati si parerile altora nu mai sariti asa!

    si inca o chestie... ma intreb oare de ce absolut toate comentariile la acest post sunt anonime?!
    invatati sa fiti responsabili pt ceea ce spuneti, invatati sa aduceti argumente si mai ales invatati sa scrieti romaneste!

    RăspundețiȘtergere
  27. SUNTETI NISTE DOBITOCI CUM PUTETI SA SPUNETI ASA CEVA DESPRE VEDETA MEA PREFERATA DOBITOCILOR NU AVETI DREPTUL

    RăspundețiȘtergere
  28. ce treaba avetzi voi cu miley cyrus...mie imi place cum se imbraca..poate si cel/cea kre a scris articolul nu se imbraca frumos...poate se imbrtaca cu haine de secand-hand=))...suntetzi niste fraiere...dak vretzi sa scrietzi cv de scandal scrietzi despre madonna(baba aia)

    RăspundețiȘtergere
  29. miley ii o frumuste si o dulceata si se imbraca cool ce naiba aveti cu ea cacatilor

    RăspundețiȘtergere
  30. bre prostilor cea aveti voi cu miley caa ea e o zeita a frumusetii si se imbraca cool mie imi place foarte tare

    RăspundețiȘtergere
  31. bA OAMENII CARE SCRIU ASTFEL SUN REGII PROSTIEI.fATO, DA TU CARE AI SCRIS ASTA ESTI UN GUNOI

    RăspundețiȘtergere
  32. Miley e soper tare...tu,cea kre ai scris,cred k esti f geloasa pe ea. Ea e o fata soper si are toate klitatile. Esti un gunoi pt. tot ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  33. Comentariile de la acest articol, care depasesc limita bunului simt ( a se citi un limbaj adecvat)nu vor fi publicate. Fiecare are dreptul la o opinie, eu o pot respecta pe a voastra(acesta este si motivul pentru care multe dintre comentarii au fost publicate desi nu erau in asentimentul celor spuse de mine), insa nu si atunci cand se ajunge la injurii. Oricine citeste acest blog ar face bine sa inteleaga faptul ca ESTE UN BLOG. Acesta este personal, deci si informatiile prezentate aici vor fi subiective. Va reamintesc faptul ca nu cititi Bravo sau mai stiu eu ce alta revista adresata adoloscentilor unde se pastreaza o anumita doza de obiectivitate in scriere! Daca vreti sa cititi lucruri frumoase spuse despre Miley cititi Bravo. Acesta nu este un blog unde se judeca toate calitatile cantaretilor/ artistilor ci strict stilul vestimentar! Nu am spus nimic de prestatia lui Miley ca si actrita sau ca si cantareata. Putin imi pasa de tot ce face ea in aceste domenii, insa mie personal nu imi place stilul ei! Imi zgarie retina. As putea sa mai adaug faptul ca din cele peste 30 de comentarii pe care le-am citit pana acum,abia daca gasesc unul scris corect gramatical, fara greseli si in limba romana! V-as sugera ca inainte sa lasati un cometariu, fie el si cu injuraturi, sa fie macar corect scris. Ar fi "sooper", sincer :). Asa poate m-ati face sa cred ca aveti mai mult de 2 neuroni in cap si ca fanatismul pentru aceasta tanara vedeta nu este singura voastra calitate. Cu drag, sinceritate si o doza de bun simt, va salut!

    RăspundețiȘtergere
  34. si ce daca se imbraca asa daca ii place ei ce treaba aveti voi ati vrea sa fiti in locul ei e adevarat ca se imbara mai diferit dar asta nu conteaza macar stiti ce voce are?
    nu cred ATI VREA VOISA FITI IN LOCUL EI si mai taceti

    RăspundețiȘtergere
  35. e chiar tare ca in sfarsit miley si-a gasit un iubit dar ii satea ma bn cu joe sau nick!!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. imi place de miley cyrus e o fata foarte frumoasa si imi place desenia animate pe care o filmeza si imi place melodia the clibe

    RăspundețiȘtergere
  37. mai inchidetziva gura nu va puneti compara cu Miley,ea este o fata de treaba si se vede ca invidiati,de fapt ea arata sooper cool ,si cum vati simti voi daca ati fi staruri,vati imbraca asa si apoi toti vor scrie asa lucruri urite despre voi,de fapt daca ar intra Miley pe acest site si daca near intelege limba credca ca va va trimite in toate locurile.Eu merg in fiecare zi la concertele lui Miley o vad aproape in fiecare zi si mie imi place de ea este o fata de treaba si tin mult la ea

    RăspundețiȘtergere
  38. you are the bigest pig I never see

    RăspundețiȘtergere
  39. Andreea, mai bine ai spune in romana ca in engleza vad ca oricum nu te pricepi sa o spui :)

    RăspundețiȘtergere
  40. miley este o fata de treaba si daca va intereseaza viata ei mai va vedeti de a voastra pt ea nu se baga in viata voastra si mai ales in ceea personal. Asa ca sa va vedeti de nasul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce avetzi cu miley cyrus!este cea ,mai thare fata(canta minunat,este foarte frumoasa)si iubitul ei este sooooper se potrivesc de minune!Ce va e ciuda p ea!x-(

    RăspundețiȘtergere
  42. :| o simpatizez pe miley e ok..:|
    da stilul ei vestimentar lasa de dorit. CLAR! :|

    RăspundețiȘtergere
  43. Nu va suparati, cei care o adorati si o slaviti pe Miley, de ce sunteti asa rai? ca sa nu zic nesimtiti? Cel\cea care a scris articolul are dreptul la opinie. Asta este opinia ei despre acest star. Ca orce reportaj este putin tras de par si putin exagerat, dar asta nu inseamna ca voitrebuie sa faceti atata caz. Personal sunt deacord. Efectiv nu-mi place. Dar ca ati facut voi aici se numeste nesimtire. E ca si cum tu ai zice ca urasti merele, ca-ti plac prtocalele si eu ti-as spune ca esti un mesimtit, un invidios, ca marul este un fruct mai bun.

    Si nu ma contraziceti ca o faceti degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  44. nush.... akm toata presa zice k miley este una dintre cele mai trendy fete din lume..
    ma rog.. gusturile nu se discuta

    RăspundețiȘtergere
  45. MILEY ESTI CEA MAI TARE SI IMI PLACI FOARTE MULT SI IMI PLACE SI CUM TE IMBRACI SI ESTI O ACTRITA DE NOTA 10 SI DACA E ASA CA TU TE CASATORESTI ANUL ASTA IN OCTOMRIE SAU NUSTII CAND CASA DE PIATRA SI SA AI O FAMILIE FERICITA SI TATAL TAU ESTE UN BUN TATA SI UN BUN ACTOR,SI SA STII CA IMI PLACE MELODIILE TALE EU ITI DAU LA TOATE NOTA 10

    RăspundețiȘtergere
  46. MILEY ESTI TARE SI CANTI ENORM DE FRUMOS SI ESTI CEA MAI FRUMOASA FATA SI IUBITUL TAU E COOL TE IUBESC MULT MILEY CYRUS

    RăspundețiȘtergere
  47. Nu cred ca tot ce ati spus despre Miley este adevarat..recunosc ca se imbraca uneori excentric..poate ca vrea sa atraga atentia..dar nu e deloc un bufon..e o adolescenta , ce acum incepe sa cunoasca viata:))

    RăspundețiȘtergere
  48. miley se imbraca sooper frumos...dar asta nu inseamna ca nu mai greseste si ea...si oricum nu cred o iota din ce ati sppus despre ea si incercati sa o despartiti pe miley de Justin Gaston, poate ca lui ii place cum se imbraca, ce aveti voi oare...i love you miley cyrus

    RăspundețiȘtergere
  49. Eu cred ca miley se imbraca chiar calumea , si in plus ei ii place sa fie mai libertina , ce va bagati in viata ei . Si ce, daca e vedeta trebuie sa se imbrace cu o pereche de ciorapi numai o data in viata si chiar sunt foarte frumosi . Se vede k habar naveti care este adevarata moda......

    RăspundețiȘtergere
  50. miley e super....nu haina il face pe om...in plus are un stil de invidiat....daca nu var placea de ea nu vati face timp sa o birfiti....dar asa vad ca avei timp destul....invidiosilor....voi chiar nu va puteti impaca cu faptul ca cineva e mai bun ca voi....P.S acest mesaj nu se refera la toti *

    RăspundețiȘtergere
  51. imi place de miley si cred ca nu conteaza vestimentatia intr-o relatie daca se iubesc ....se iubesc si gata. imi place cum se imbraca miley. i love you miley...............

    RăspundețiȘtergere
  52. nu mai comentati atata am si id ei adevarat sunt prietena ei am si vazuto dac nu ma credeti incercati miley_smiley_forever.smiley,si apropo ea se imbraca super nu aveti voi banii ei ca sa va puteti cumpara asa haine si nici succesul talentul frumusetea...,si iubitu ei e groaznic!!

    RăspundețiȘtergere
  53. are un talent de invidiat miley:*

    RăspundețiȘtergere
  54. miley se imbraca super cool j canta la fel de cool si e chiar frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  55. MILEY E SUPER si se potriveste cu iubitul ei:X

    RăspundețiȘtergere
  56. orikum toti facem greseli dar nu trebuie sa exageram ku criricatul.deci cine e de acord cu mine k miley e o fata grozava???

    RăspundețiȘtergere
  57. MILEY CRED CA SUFERA O CRIZA CA PARINTI EI DIVORTEAZA DECI NU E DE RAS ORICUM E SUPER TALENTATA LA MUZICA DACA STIE VREUNUL CUM SE FACE UN SITE SA-MI SPUNA VREAU SA FAC UNUL CA SHARONA SPUNE.

    RăspundețiȘtergere
  58. 1.miley e urata!
    2.are o voce de batrana ragusita care se ineaca
    3.se imbraca interesant
    4.pacat de iubitii ei
    5.imi place doar noua melodie a ei: when i look at you!
    6.si a facut niste poze...oribile
    7.pacat de ochi ei:))

    RăspundețiȘtergere
  59. nu exista ceva mai oribil ca miley ,e urata si superficiala ,niciodata nu mia placut are niste ochi frumosi dar pacat ....

    RăspundețiȘtergere
  60. acest articol sigur este scris de ceva fiinta fustrata care nu are ce face decat sa isi imprastie veninul peste tot....scumpo sau scumpule stai pe treaba ta ....ca oricum nu ii ajungi nici la degetul mic chiar daca este imbracata si in cersetor sau in cele mai rele haine ;)
    fata are originalitate si tu o judeci pentru chestia asta ?
    impuscate si stergeti blogul
    penallll =))))

    RăspundețiȘtergere
  61. cel/cea care a scris chestia asta nu are de lucru...daca e invidios/invidioasa pe miley nu trebuie sa o critice

    SA-SI TINA PARERILE PENTRU EL/EA!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  62. ba miley are stil dar cei care sunt invidiosi pe ea asta spun dar miley are foarte mult stil se imbraca misto de fiecare data si e cea mai frumoasa din lume eu am fost la un concert de al ei pt am castigat la carrefour la o tombola si am si un autograf de al ei la prima vedere mi s-a parut o persoana excelenta si eu o iubesc lanebunie du pa ce am vazuto in londra

    RăspundețiȘtergere
  63. Ce aveți cu Miley?/:).Nici mie nu îmi plac colanți dar totuși nu comentez.Fiecare cu gusturile lui.Si ce dacă Miley vrea sa iasă cu tipu ala?E treaba ei ,chiar dacă noua nu ne convine sau nu.Miley e o fata extrem de frumoasa si arata suuuperb(e și foarte talentata).Daca o invidiezi nu face chestia asta publica;).

    RăspundețiȘtergere
  64. Miley CVyrus sufera foarte mult din cauza articolelor astea sa stiti!Mie imi place de ea ii ascult muzica si as vrea sa devin o miley cyrus junior pe la 18 ani.este idolul a mii de adolescenti si niste rahaturi ca astea nu o vor afecta daca este desteapta.si eu cred ca iubitul ei este o gorila fara creier dar cine stie ce a gasit miley la el si noi nu vedem?

    RăspundețiȘtergere
  65. Ba io kred k Miley e o fraiera si dak aj fii baiath si aj aratha k Justin nici cu c**u nuh maj uitha la ea:))

    Ptr k e un kkt nik altcv

    RăspundețiȘtergere
  66. Miley Cyrus este cea mai eleganta vedeta si ii sta tare rau cu ochelarii sai visinii

    RăspundețiȘtergere
  67. Miley e cea mai tare vedeta...nu cred k sunteti voi in masura sa o critikti. se pare k va km roade invidia;))jtiti k nu v,ati putea ridik vreodata la nivelul ei.a realizat prea multe pt varsta ei..bv Miley tb mult mult

    RăspundețiȘtergere
  68. OK NU MAI INTELEG NIMIC . DACA ALA E IUBITUL LUI MILEY ATUNCI DE CE AM CITIT ACUM CATEVA MINUTE CA MILEY SE IMPACA CU NICK.SI CINE E MISTERIOASA FOSTA IUBITA A LUI BILL KAULTIZ .SA FIE OARE MILEY . OOOOOH O URASAC PENTRU CA SE DROGHEAZA SI SE DA LA FETE.

    RăspundețiȘtergere
  69. sami bag pula in neamu lu aia care se mai ia de miley de unde stiti voi cum e futuva neamu in gura

    RăspundețiȘtergere
  70. Nu am sters mesajul cu injuraturi, postat pe 30 martie 2011, pentru ca am vrut sa vada toata lumea de fel de fani are Miley Cyrus in Romania. Nu vreau sa cataloghez in niciun fel persoana care l-a scris. Cuvintele pe care le-a folosit o caracterizeaza pe deplin, astfel ca orice as spune eu este de prisos. Am sters in repetate randuri mesajele de acest gen, cand tot ce trebuia sa fac era sa le las pe blog sa vada toata lumea cati faci "civilizati" are Miley.

    RăspundețiȘtergere
  71. ce aveti cu ea? Este o fata minunaa iar cum se imbraca este datorita faptului ca vrea sa aduge putina culoare caci ea este o fata mereu cu zambetul pe buze...

    RăspundețiȘtergere
  72. cred ca miley e o fata suuuper tare iar voi cei care ati scris despre ea in felul asta nu aveti bun simt .Si inca ceva invatati oameni buni sa scrieti inainte sa comentati despre altii.

    RăspundețiȘtergere
  73. eu,personal va spun ca imi lacrimeaza okii cand o vad pentru ca ea este kiar un axemplu pentru noi toti....imi place tottul la eadar sincera sa fiu nui sta bine cu ala...daca mau sunt impreuna...as da oroke sa cant su eu ca ea....e un idol....ar trebui sa fie aleasa kiar peste elvis si michael jackson.....adk asa kred.....si sa stiti ca ea kiar sufera kand vede toate porcariile alea care le scrieti...si kiar daca a avut mici dificultati in cariere[de ziua ei de 18 ani s-a dogat,melodia gonna get this imi place la nebunie dar nu e pt ea...dar cu totii ne maturizam ]o respect.....anDra

    RăspundețiȘtergere
  74. maily este o fata frumoasa si este misto dar si super pe langa iubitul ei e de o mie de ori mai buna asa ca voi nu va mai bateti joc de ea lasatio in pace sa isi traiasca viata cum vrea ea si sa se inbrace cum vrea ea

    RăspundețiȘtergere