vineri, 18 iunie 2010

Megan Fox: schita vs. creatie Armani Prive

Tot astazi am mai inaugurat un tag: Schite. Pasiunea mea pentru design-ul vestimentar s-a manifestat inca din anii de liceu, cand am si urmat astfel de cursuri, in locul orelor obisnuite de desen. De aici mi se si trage fascinatia pentru schitele designerilor. Mi se pare extraordinar sa vezi cum arata o creatie atunci cand abia fusese gandita de un designer, pana sa apara pe o vedeta prezenta la un eveniment cu covor rosu.

Schita prezentata astazi este Armani Prive si a fost special realizata pentru Megan Fox care intre timp a devenit imaginea Emporio Armani Underwear dar si Armani Jeans. Actrita a purtat rochia la lansarea celui mai recent film in care a jucat, "Jonah Hex" ce a avut loc la un cinematograf din Hollywood.

Facand o comparatie, pot sa spun ca imi place mai mult schita si asta din cauza ca as fi preferat acel rosu trandafiriu in locul rosului-orange. In plus, Megan face ce face si tot isi greseste coafura. Cred ca si mie mi-ar fi iesit mai bine coafura retro. Hair stylistul ei se poate lauda cu o mana de amator.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu