luni, 12 ianuarie 2009

Amy Winehouse - divort cu scandal?

Amy a uitat de un mic detaliu in deja prelungita ei vacanta de sarbatori petrecuta in Caraibe: faptul ca este casatorita.

Cantareata a uitat cu desavarsire de Blake si si-a gasit linistea in bratele lui Josh Bowman, fara sa o mai intereseze ca paparazzi le urmaresc fiecare pas. Asa se face ca Blake s-a saturat sa joace rolul unui incornorat si a depus actele pentru divort invocand adulterul sotiei. El nu are drept dovada doar fotografiile surprinse in Caraibe ci chiar si declaratii ale cantaretei.

Amy s-a grabit sa declare intr-un interviu pentru News Of The World ca "atunci cand sunt cu Josh nu am nevoie de droguri ca sa ma simt bine pentru ca el ma face sa ma simt minunat. Am scapat in sfarsit din infern! Sunt indragostita si nu mai am nevoie de droguri."

Ea a mers si mai departe si chiar a vorbit despre viata sexuala pe care o avea cu Blake: "Nu era deloc bun in pat. De fiecare data cand ma culcam cu el era ca si cum as fi fost moarta. Nu stiu ce mai e acum intre noi, dar momentan eu am si uitat ca sunt maritata. Sunt aici (St. Lucia) singura si fericita cu Josh. O sa vad ce o sa fac cu Blake atunci cand o sa ajung acasa. Oricum ideea e ca intreaga noastra casatorie a fost bazata pe droguri asa ca sa fiu cu cineva ca Josh este mult mai bine pentru mine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu