duminică, 1 martie 2009

Cele mai urate tatuaje ale vedetelor

Sa-ti faci un tatuaj nu este tocmai o treaba usoara. Multe persoane ar vrea sa se tatueze dar nu au curaj, iar cele care au ar trebui sa se gandeasca, inainte sa-si aleaga modelul, daca este tatuajul pe care vor sa-l aiba pentru toata viata.

La Hollywood, in schimb, cu cat sunt mai frumoase vedetele cu atat sunt mai urate tatuajele lor. Iata 8 exemple care te fac sa te intrebi "Ce a fost in capul lor?".

O ador pe Charlize Theron si totusi, in pofida frumusetii ei, a reusit sa isi faca doua tatuaje ce par sa fi fost realizate de un copil de 5 ani.

Pe gleza actrita are tatuat un peste koi... pana si denumirea este amuzanta. Aceasta specie mai este cunoscuta si sub numele de crapul japonez si simbolizeaza iubire si prietenie.

Totusi scopul scuza designul caci atat Charlize cat si mama ei au acelasi tatuaj. Cele doua au luat aceasta decizie dupa ce mama actritei a invins cancerul la san.




















Cel de-al doilea tatuaj a fost realizat pe laba piciorului drept si reprezinta o floare cu un model la fel de infantil.




















Fundele sunt la moda anul acesta dar nu atunci cand ti le tatuezi pe noada fundului! Si totusi se poate si mai rau...

























Si cand spun ca se poate mai rau ma refer la cele doua funde rosii tatuate pe pulpele lui Pink!
















Scarlett Johansson este foarte frumoasa si foarte eleganta. Tatuajul de pe mana stanga nu o reprezinta deloc. Faptul ca este atat de colorat iti lasa impresia ca si-a lasat nepotul sa se joace cu carioce pe bratul ei.




















Tatuajele cu fluturi pot fi atat de frumoase... si stiu ce spun pentru ca aceasta a fost si alegerea mea atunci cand mi-am facut unul. Totusi fluturele lui Drew Barrymore, de pe abdomen, nu m-a impresionat deloc. Actrita si-a facut tatuajele in adolescenta asa ca se explica lipsa de inspiratie a celui care i le-a realizat.




















Megan Fox este fermecatoare, insa imi mentin parerea ca tatuajul cu chipul lui Marilyn Monroe reprezinta cea mai mare greseala din viata ei. De fiecare data cand ii vad bratul, am senzatia ca il vad pe cel al unui puscarias.




















Ashlee Simpson avea o mica stea pe incheietura mainii drepte. Anul trecut acest tatuaj a fost "invaluit" de unul mult mai mare. In acceasi zona, cantareata si-a facut un trandafir urias de prost gust.




















Multe persoane aleg sa isi tatueze simbolul zodiei lor. Daca ai de gand sa faci acest lucru, nu o lua drept exemplu pe Christina Ricci. Tind sa cred ca leul actritei nu este regele junglei ci Bestia din desenul animat "Beauty and the Beast".

6 comentarii:

  1. miemi plac toate tatuajele! chiar sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau si eu un tatuaj...dar am vazut niste tatuaje urate.... si mi-e teama sa nu fac o alegere mai putin buna....nu vreau sa-mi para rau...vreau sa-mi placa si la 70-80 de ani...

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am un tatuaj cu fluture la spate ..doaree super tare...dar dak vrei intradevar sa ai unul, durerea trece si se uita rpd...sunt innebunita dupa fluturasi asa ca mi-am ales un tatoo pe masura... eu te sfatuiesc sa iti alegi un tatoo super frumy si nu vei regreta nici la batranete...popici si bafta...iar despre vedetele de mai sus...rusinika...Maya..

    RăspundețiȘtergere
  4. fratilor....hoooo! sa nu uitam ca e pacat sa te tatuezi sau preferi mai bine sa ajungi in iad pt o prostie! si apropo de tatuaje cu fluturi reprezinta controlul mintii!

    RăspundețiȘtergere
  5. De cand ajungi in iad daca iti faci un tatuaj :)) . E cea mai mare prostie pe care am auzit-o anul asta :))

    RăspundețiȘtergere