duminică, 18 aprilie 2010

Cumpara-ti propria gentuta handmade UNICAT!








Cu ceva timp in urma mi-am deschis un nou blog: Made by OZ. Acesta a luat nastere dintr-o pasiune mai veche: designul. Initial totul s-a manifestat in zona vestimentara, insa recent aceasta pasiune s-a contopit cu obsesia mea pentru genti. Acest lucru se intampla in septembrie 2009. De atunci, usor, Made by OZ a trecut de la stadiul de dorinta la cel de vis implinit. Apoi, cu ajutorul Cristinei Paun, de la ACARETE, intregul vis a prins si conturul unui logo care ma reprezinta 100%.
Acum pot spune ca oficial am deschis vanzarile, asa ca daca vrei sa ai o geanta sau un plic handmade, unicat, intra pe blog http://made-by-oz.blogspot.com/ . Astept sa-mi spui care este modelul tau preferat. Imi poti scrie pe adresa oana_raluca_zidaru@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu