Cand esti celebru precum este Karl Lagerfeld... orice plan poate deveni realitate. Asa se face ca o simpla sticla de Coca Cola Zero a capatat o noua valoare datorita faptului ca este bautura lui preferata.
Lagerfeld, in colaborare cu cei de la Coca Cola, a lansat pe piata o editie limitata de sticle Coca Cola Zero pe care este imprimata atat silueta cat si semnatura sa.
Sticlele vor fi puse in vanzare, in Franta, incepand cu 28 aprilie si vor costa 3,5 euro. Asta nu este tot, tot in Franta se vor gasi si pachete speciale ce vor contine nu doar sticla ci si un desfacator "asortat". Acesta va costa 47 de euro.
Karl Lagerfeld a recunoscut ca aceasta idee i-a venit deoarece este bautura lui preferata pe care obisnuieste sa o savureze din pahare de cristal pentru a-i da un gust si mai bun. In plus, el a marturisit ca nu a renuntat la aceasta bautura nici atunci cand si-a schimbat regimul alimentar si cu toate astea a reusit sa slabeasca 40 de kilograme.
Sedinta foto pentru afisele publicitare a avut deja loc si nu ar trebui sa mai mire pe nimeni faptul ca designerul a apelat la modelele lui preferate: Coco Rocha si Baptiste Giacobini.
arata foarte bine reclama cu cele doua modele. imi place ca a pus paharul de cristal, ii da ceva aparte. great.
RăspundețiȘtergere