duminică, 4 aprilie 2010

Cadoul de iepuras

Vineri seara am primit cel mai frumos cadou: cartea Ditei Von Teese! Cred ca nu are sens sa mai spun de cat timp mi-o doream mai ales ca nu se gaseste in Romania... Asa ca bucuria mi-a fost cu atat mai mare in momentul in care cartea, groasa mai ceva ca o enciclopedie, mi-a ajuns in maini!
Cartea are doua parti: Burlesque - and the art of teese si Fetish - and the art of teese.





Iata cateva fotografii de pe blog care apar si in carte:






































Si o fotografie care imi place in mod special.

Daca si tu te intrebai cum reuseste sa aiba mereu un machiaj ce tinde spre perfectiune, afla ca Dita a urmat cursuri de make-up artist in adolescenta.















Surpriza cartii - Cum arata Dita in copilarie:

















Dupa ce am citit cateva zeci de pagini m-am apucat sa mai caut si alte fotografii cu Dita din perioada adolescentei si am gasit cateva de cand era blonda si avea doar 18 ani:

































Intre timp am descoperit ca are si doua surori. Iata o fotografie cu mama ei si cu una dintre surori:



































Si o fotografie din "arhiva" pe care o aveam de ceva timp in calculator, cu Dita nemachiata:





















Abia astept sa "savurez" fiecare pagina :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu