marți, 30 iunie 2009

Sarah Jessica Parker are gemeni!

Cand am vazut pentru prima data aceasta imagine am ramas socata. Incercam sa imi aduc aminte cand a fost gravida si mi-am dat seama ca nu a fost… si atunci de unde vin gemenii?! Barza nu i-a adus cu siguranta!

Adevarul este ca actrita a apelat, pentru a avea din nou copii, la o mama surogat. Nu se stie daca Sarah a luat aceasta decizie pentru ca nu isi doreste sa treaca apoi prin perioada de recuperare a siluetei sau pentru ca pur si simplu nu ar mai fi putut duce o sarcina la bun sfarsit deoarece are 44 de ani... Nici nu mai conteaza ce a determinat-o sa plateasca o mama surogat important este ca Sarah si-a marit familia cu doua fetite: Marion Loretta Elwell Broderick si Tabitha Hodge Broderick.

Sarah Jessica Parker mai are impreuna cu sotul ei, Matthew Broderick, un baietel in varsta de 6 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu