marți, 8 iunie 2010

Fashion iconul Sarah Jessica Parker a revenit in forta!

Cea de-a doua parte a filmului Sex and the City a fost recent lansata pe marile ecrane. Tind sa cred ca acest film nu a fost atat de asteptat pentru povestea pe care o prezinta, cat pentru a le revedea pe cele patru dive care ne-au inspirat de atatea ori in alegerile noastre vestimentare.

Filmul a avut premiera in Romania pe 4 iunie. Personal nu mi-a starnit atat de tare interesul (drept dovada nici nu m-am dus sa-l vad) si pana acum am auzit mai multe critici negative decat pozitive asa ca nici nu o sa ma grabesc sa-mi rezerv bilete, insa ceea ce ma bucura cu adevarat este faptul ca, cu ocazia acestei lansari, Sarah Jessica Parker a revenit in lumina reflectoarelor si straluceste mai tare ca niciodata!
Inca de saptamana trecuta am ramas impresionata de doua tinute pe care le-a purtat la premierele din New York si Japonia, insa a continuat sa ma surprinda si saptamana aceasta cu o tinuta la fel de spectaculoasa!

Prima rochie pe care am remarcat-o a fost o creatie Valentino (primavara 2010 Couture) de un galben electric pe care actrita a purtat-o la premiera din New York. Pana sa o vad imbracata asa nu mi-as fi inchipuit ca poate sa ii stea atat de bine unei blonde cu o astfel de culoare. Materialul vaporos dar si modul in care actrita s-a prezentat a facut-o o prezenta absolut divina.






































































Cea de-a doua tinuta care m-a impresionat a purtat semnatura Vivianne Westwood (Toamna 2010). Din pacate premiera din Japonia nu pare sa fi stranit interesul prea multor fotografi astfel ca mi-a fost destul de greu sa gasesc o fotografie cu Sarah Jessica Parker. Rochia bufanta, cu volane si imprimeu floral m-a facut sa imi amintesc de ce Sarah are un succes atat de mare: pentru ca desi nu este de o frumusete rapitoare reuseste sa faca alegeri vestimentare care sa te provoace sa exclami "Cat de frumoasa este!"









































Cea de-a treia rochie impresionata, o creatie Alexander McQueen (toamna 2010), a purtat-o la CFDA (Council of Fashion Designers of America). Sarah a adus astfel pentru a doua oara, in ultima saptamana, un omagiu regretatului designer.


























































La premiera din Londra, actrita a purtat o rochie neagra semnata tot Alexander McQueen iar pe un brat a avut o banderola neagra in semn de regret pentru moartea designerului. Actrita a ales sa isi manifeste regretul tocmai la Londra deoarece acolo a murit designerul.

Personal, aceasta rochie nu m-a impresionat deoarece mi-a adus aminte de doua alte aparitii din 2008 si respectiv 2006 si asta pentru ca erau semnate tot Alexander McQueen.


























Accesoriul din par mi-a amintit de cel pe care l-a purtat in 2008 la lansarea primului film Sex and the City. Designul rochiei mi-a amintit de o rochie de inspiratie scotiana pe care a purtat-o in 2006 la Metropolitan Museum of Art Costume Institute Benefit Gala unde a fost insotita chiar de marele designer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu