duminică, 14 februarie 2010

Designerii creaza tocuri pe care nici modelele nu pot sa stea

Designerii se incapataneaza sa realizeze pantofi cu care nici modelele nu sunt in stre sa mearga, in ciuda faptului ca tocmai ele ar trebui sa fie experte in asa ceva.

Cea mai recenta "patanie" ii apartine chiar unui model cunoscut, Agyness Deyn care nu a reusit sa-si mentina echilibrul pe o pereche de platforme cu tocul de aproape 18 cm semnate Burberry. Modelul a cazut o data, insa imediat s-a ridicat in picioare doar ca sa mai cada o data! Dupa un asemenea bis Agyness a inceput sa rada, sa aplaude, a facut o reverenta, dupa care s-a descaltat si si-a continuat astfel defilarea pe catwalk.

In aceeasi seara, intr-o incercare de a face haz de necaz modelul a postat filmuletul amuzant cu ea pe youtube cu comentariul "Daca vrei sa razi urmareste aceste imagini" dupa care a facut si o declaratie pe Twitter: "Primul show din acesta saptamana. Am facut o tumba! M-am ridicat! Am cazut din nou! Ar fi trebuit sa raman jos de prima data. De doua ori! WTF! Ouch genunchii mei!"



















































































O pereche de pantofi asemanatoare cu cea purtata de Agyness costa 450 de lire.




















Acesta nu este primul show in care modelele se lungesc pe catwalk. In 2008, in timpul unui show Prada, mai multe modele si-au luxat gleznele, s-au dezechilibrat si au cazut tot din cauza unor pantofi cu tocuri "zgarie nori". Iata cateva imagini de atunci:

Un comentariu:

  1. Agyness e o profesionista. Mi-a placut zambetul ei si spontaneitatea de a drege situatia.

    RăspundețiȘtergere