vineri, 11 decembrie 2009

Stil de vedeta autohtona

Miercurea aceasta am fost pentru prima data la un eveniment monden. Desi, prin natura jobului as putea sa ma duc destul de des la astfel de evenimente, am preferat sa le evit pentru simplul motiv ca nu-mi place sa fiu inconjurata de barfe, falsitate si "dive" autohtone de doi lei.

Din pacate, la eveniment, (lansarea showroom-ului creatorei Cosmina Englizian) m-am dus crezand ca o sa fie o conferinta ca oricare alta unde este invitata doar presa, insa nu a fost asa. Pe lista invitatilor s-au numarat si Giulia, Claudia (Cream), Oana si Viorel Lis dar si Eveline Badea. Unde este "lumea mondena" trebuie sa fie si televiziunile asa ca nelipsite de la eveniment au fost echipele Pro tv, Acasa Tv si Prima tv dar si cativa fotografii lipsiti de orice farama de bun simt.

Pe Cosmina Englizian am vazut-o pentru prima data, insa mi-a parut sincer rau de faptul ca, pentru a-si face publicitate a fost nevoita sa invite oameni de o calitate atat de proasta. Totusi, ca sa incerc sa vad partea buna in orice mi-am zis ca acesta va fi un bun prilej sa fac o prima analiza de stil a vedetelor autohtone.

De departe cel mai socant personaj al serii a fost Eveline (sau Evelyn?!) Badea (jurnalista la "Naiba Stie Unde"). Ea a aparut in toiul serii (era in jur de 20:00) in miezul iernii, intr-o incapere, cu ochelarii de soare la ochi (Dior ce-i drept!). Ma mir ca in fotografia de mai jos a fost surprinsa fara ei deoarece jur ca nu-mi aminteam sa-i fi scos vreo clipa de la ochi.

Jurnalista a purtat o pereche de pantaloni negri, mulati ,care ca sa fiu finuta am sa spun doar ca nu o avantajau (in special in partea din "fata"). La pantaloni a asortat un maiou negru si un sacou rosu in carouri. Poate ca look-ul final nu ar fi fostul total dezastruos (mai ales ca a incercat sa fie in pas cu moda purtand cizme peste genunchi), insa alte doua accesorii mi-au oripilat privirea: cureaua din plastic transparent cu sclipici si ceanta Luis Vuitton.

Mereu am considerat kitschoase gentile LV si asta pentru ca sunt mult prea impopotonate, cu logouri prea mari si iata, greu de asortat pentru cineva care nu detine nici cele mai mici noutiuni de estetica. La o astfel de geanta ar fi mers fie o tinuta "all black" fie una uni, pe nuante de maro-crem, insa sub nicio forma un sacou rosu in carouri!

Analizand intreaga tinuta, parca iti vine greu sa crezi ca cele doua accesorii de designer ce puteau fi cu usurinta identificate (ochelarii Dior&geanta LV) erau chiar originale, insa nu m-ar mira nici ca jurnalista sa fi dat o "avere" pe aceste 2 accesorii desi restul tinutei avea un aspect ieftin.





















O alta persoana care m-a ingretosat a fost Oana Lis. Din start acest cuplu imi provoca repulsie, insa am sa incerc sa ma limitez strict la stilul vestimentar.

Oana a fost o alta prezenta "colorata" de la eveniment. Din nou regret ca nu a fost fotografiata in intregime pentru ca, desi in aceasta imagine pare sa fi fost imbracata in negru, in realitate accesoriile stricau intreaga tinuta. Fiind un eveniment ce a avut loc incepand cu ora 19:30 automat se impunea o tinuta de seara. Oana Lis in schimb a aparut accesorizata ca o paiata, in culori neon. Nu mai vorbim de coafura (total nearanjata) si de machiaj. Niciodata, dar niciodata nu un fard albastru nu se va purta in combinatie cu un ruj rosu.

Nici la capitolul atitudine doamna Lis nu a reusit sa ma impresioneze. In ciuda celor scrise in codul bunelor maniere, Oana si-a facut aparitia mestecand o guma cu gura larg deschisa, lucru care nu doar ca mi se pare dizgratios pentru o doamna ci demn de mahala. Chiar nu stiu ce au cautat cei doi la acel eveniment, tinand cont ca din primul moment in care au pasit in showroom nu au facut altceva decat sa intrebe "bine, bine dar cine este Cosmina Englizian?". Publicitatea, fie ea si negativa pare sa fie mereu la mare cautare in randul mondenitatilor asa ca ce mai conteaza unde te duci atata timp cat se filmeaza si se da la tv, nu?!




















Giulia nu a fost un caz horror precum precedentele. As avea totusi de comentat machiajul care a fost putin prea strident pentru gustul meu si ma refer aici la creionul alb (dat in exces) pe mucoasa ochilor. Aceasta tehnica de machiaj nu favorizeaza pe toata lumea... Apreciez in schimb ca a incercat sa fie in trend purtand un "boyfriend blazer"desi manecile nu au fost atat de bine intoarse si nu aratau atat de ok pe cat ar fi trebuit, insa mi-a placut plicul ei. Pe ansamblu, totusi mi s-a parut ca a adoptat o tinuta potrivita pentru eveniment.




















Surpriza serii, pentru mine, a fost Claudia. Cantareata a fost insotita de sora ei. Claudia a purtat o rochie nude, vaporoasa, cu volane la care a asortat un dres negru opac si botine peep-toe. Sora ei a avut o tinuta destul de casual, insa a reusit sa impresioneze printr-un accesoriu fabulos: un plic supradimensionat din piele de reptila.




















Evident ca de la eveniment nu puteau sa lipseasca nici "pitipoancele" cu aspiratii de vedete, venite probabil la vanat de barbati. La aceste "domnisoare" se vedea clar ca singura lor ocupatie pe ziua respectiva fusese sa isi petreaca un numar cat mai mare de ore la salon. Asa se explica probabil si repeziciunea cu care s-au infipt direct in bufetul suedez... saracele fete (care apropos purtau cage boots Yves Saint Laurent in picioare!) cat au avut de suferit ca nu le-a trecut inca afaceristilor prin minte sa inventeze saloanele cu servicii all inclusive. Daca tot isi petrec o zi intreaga acolo macar sa aiba de "tot tacamul"!

Nu mai pun la socoteala ca nici macar organizatoarea evenimentului nu avea habar cine sunt si de unde au aparut....

Adina Buzatu - stilista (stanga) si Cosmina Englizian (dreapta)












Giulia Nahmany (stanga) si Cosmina (dreapta)




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu