sâmbătă, 12 decembrie 2009

Rihanna si-a facut cel de-al 13 tatuaj

Inspirata probabil de drama traita cu fostul iubit, Chris Brown, artista s-a prezentat la East Side Ink pentru a-si face un nou tatuaj care sa-i aminteasca mereu de evenimentele prin care a trecut.

Keith “Bang Bang” McCurdy, cel care i-a facut noul tatuaj a declarat pentru revista OK!: "Imi spusese cu ceva timp in urma ca o sa vina sa-si faca un nou tatuaj. Cand a ajuns aici mi-a spus ce-si doreste "Niciodata un esec, mereu o lectie" dar scris invers (de la dreapta la stanga). Am intrebat-o de ce doreste sa-si tatueze asta si mi-a raspuns ca este motto-ul ei in viata pentru orice. In loc sa considere ca anumite lucruri pe care le-a facut au fost greseli, le ia ca pe niste lectii de viata.




























In 2008 artista avea 11 tatuaje. Anul acesta si-a mai facut inca 2. In luna martie si-a tatuat un pistol iar acum l-a facut pe cel de-al 13 (sper ca nu am pierdut eu sirul). Sa fie cu noroc? Ce parere ai de noul ei tatuaj?

Mie textul mi se pare interesant, insa daca privesti de la distanta ai senzatia ca are niste copci. Apreciez totusi faptul ca vedeta gaseste cele mai neobisnuite parti ale corpului pentru a se tatua.

3 comentarii: