duminică, 31 mai 2009

Blugii decolorati se poarta din nou!

Balmain a dat lovitura in acest an si a impus doua trenduri importante: jachetele cu umeri proeminenti si blugii decolorati. Ambele sunt trenduri ale anilor `80 dar care au fost readuse pe podiumuri intr-o maniera moderna.

Tin minte ca am fost si eu indragostita candva de blugii decolorati. Pe atunci aveam vreo 12-13 ani si eram fana Animal X… (pfiu bine ca a trecut perioada aceea!). Pentru ca nu ii gaseai la orice colt de strada am incercat sa imi fac singura o pereche folosind Domestos. Ai nevoie de putina indemanare, talent si curajul de a renunta la o pereche de blugi in cazul in care rezultatul se dovedeste a fi unul dezastruos.

Daca in acea perioada se purtau cei bleumarin inchis acum sunt “in trend” orice fel de blugi decolorati: de la cei deschisi la culoare, precum bleu sau gri pana la albastru inchis si chiar negru. Daca la petele decolorate mai adaugi si cateva rupturi (ripped jenas raman si ei in top) esti automat in tendinte!

O alta diferenta este aceea ca, pentru o combinative reusita, nu trebuie sa ii asortezi la o tinuta sport. Ia exemplu de la vedete si poarta-i cu o pereche de sandale, botine sau pantofi cu toc inalt. In partea de sus incearca sa porti un top simplu si, pe deasupra, o geaca de piele. Victoria Beckham a adoptat acest stil cel mai bine.

Balmain S/S 2009













Victoria Beckham




















Gwen Stefani




















Fergie




























Nicole Richie




















Siwy Jeans




















Trendul in pictoriale:

























































Trendul la barbati: DJ Steve Aoki
















Un comentariu:

  1. Imi place Vic Beckham,chiar a asortat bine acea leather jacket cu jeansii decolorati.Ai dreptate chiar sunt super,am vazut si eu la zara ceva asemanator,ai ai lui Fergie.

    RăspundețiȘtergere