La sfarsitul lui 2010 si-a tuns parul declarand ca si-a dorit mereu sa faca asta dar a fost obligata, prin contract, sa isi pastreze parul lung pentru a interpreta rolul adolescentei Hermione. Cariera de actorie se pare ca a cazut pe un plan secund, Emma onorand mai multe contracte de moda.
In 2010 a bifat un prim succes devenind imaginea colectiei Burberry primavara-vara.
La inceputul lui 2011 a continuat cu un proiect pentru People Tree. Emma este imaginea brandului pentru colectia primavara-vara 2011.
People Tree - s-a lansat initial in Japonia, insa ulterior s-a extins si in Marea Britanie. Brandul a devenit popular deoarece sustine productia de haine in stil eco. Motto-ul lor este "if there's a green way to do something, that's the way we try to do it".
Iata fotografiile din campanie (hainele o reprezinta 100%!):
O alta reusita a frumoasei actrite, in varsta de 20 de ani, este reprezentata de contractul pe care l-a semnat cu Lancome. Emma a devenit astfel imaginea celebrului brand de cosmetice.
Reprezentantii Lancome o descriu ca fiind "o fata carismatica, romantica si moderna, un icon pentru generatia din care face parte". Nimic mai adevarat! Ei sunt incantati de aceasta colaborare declarand ca Emma aduce un suflu fresh.
Saptamana trecuta a avut loc shooting-ul pentru primele reclame din campanie. Intregul eveniment s-a desfasurat la Paris iar tinutele Emmei au fost deosebite.
In prima zi a purtat o rochie nude, feminina, dar look-ul final a capatat o tenta rebela, tinereasca, datorita gecii de piele.
Sunt curioasa sa vad ce surprize fashion ne mai rezerva Emma anul acesta!
Si eu sunt interesata ce va mai crea Emma anul acesta.E un adevart stile Icon!
RăspundețiȘtergere