miercuri, 30 martie 2011

Ce fani are Miley Cyrus in Romania

M-am hotarat sa fac o postare speciala, pe care sa "o dedic" unor fani ai aristei Miley Cyrus, dupa ce am descoperit astazi urmatorul mesaj pe blog:

"sami bag pula in neamu lu aia care se mai ia de miley de unde stiti voi cum e futuva neamu in gura "

Acest mesaj a fost postat, evident, de o persoana, care a dorit sa-si pastreze anonimatul, la articolul Miley Cyrus o fiinta fara stil!

Nu are sens sa stau sa ma gandesc cate clase are persoana care a scris acest mesaj (judecand dupa multitudinea de greseli gramaticale, insa ceea ce ma irita este faptul ca a ales sa-si exprime parerea, pe blogul meu, in mod anonim. Eu daca am avut ceva de spus, la adresa vedetei am facut-o cu nume, prenume si adresa de e-mail... insa lasii se pare ca prefera alte alternative.

Nu este prima data cand primesc astfel de comentarii pe blog, la acest articol (care a acumulat 71 de comentarii), insa este prima data cand m-am hotarat sa nu il mai sterg. Le voi publica pe toate pentru ca toata lumea sa vada ce fel de fani, civilizati, are Miley Cyrus in Romania! "Dragilor"... "jos palaria"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu