marți, 29 martie 2011

Albastrul electric vs. Orange = trend impus de vedete vs. trend impus de designeri

Dita Von Teese a participat la petrecerea Blue Ball organizata in cinstea bloggerului american Perez Hilton. Diva a purtat o superba rochie semnata Jenny Packham (din colectia de toamna 2010). De mult timp nu mai vazusem o tinuta purtata de Dita care sa ma impresioneze atat de tare! Rochia ii vine minunat si imi place schimbarea croielii de la maneci pentru care a optat.

Faptul ca Dita este absolut fermecatoare in albastru electric, m-a facut sa imi dau seama ca in randul vedetelor se raspandeste un fel de "epidemie" albastra. Deoarece este o culoare care se poarta de mai multe sezoane, vedetele au inceput sa o adore din ce in ce mai mult. Iata cateva exemple de vedete care au ales sa poarte tinute albastre in acest an:


Demi MooreJessica Alba Olivia Munn


Sofia Vergara

Abbie Cornish
Cu toate acestea, in 2011 designerii au propus, drept culoare vedeta, orange-ul. Aproape ca nu a existat designer care sa nu realizeze cel putin o piesa vestimentara in aceasta culoare. Daca albastrul si-a mai tot facut aparitia, in lumina reflectoarelor, in ultimii ani, nu acelasi lucru putem sa spunem si despre portocaliu. Pana in 2011 aceasta a fost o culoare prea putin promovata in cadrul prezentarilor de moda asa ca isi merita, pe deplin, momentul de glorie! Iata cateva propuneri, ale designerilor, de tinute orange:
Chacarel

Carolina Herrera Christian Dior Diane von Furstenberg

Gucci
Lacoste
Marc by Marc Jacobs
Max Mara
Prada
Versace
YSL
Zac Posen

Un comentariu:

  1. In urma cu vreo 2-3 ani mi-am cumparat o rochie oragepe care nu am avut ocazia sa o port pana acum 2 saptamani. E o rochie cu decolteu in v, maneci usor bufante, cu talie inalta si pana la genunchi pe corp. Asa mandra am fost de ea cand am vazut ca aceasta culoare a iesit la rampa :P O sa o port mai des :D

    RăspundețiȘtergere