vineri, 11 ianuarie 2013

Secretul modelelor Victoria's secret? Sutienul cu push-up!

Nu am mai scris de foarte mult timp pe acest blog, insa pasiunea mea pentru stirile cu si despre vedete renaste periodic. Iar astazi m-a lovit din plin cheful de a scrie din nou. Sper sa reusesc sa fac asta constant.

Candice Swanepoel a fost cea care mi-a redeschis apetitul pentru noi articole. Mi-am dat seama ca la fotografiile Victoria's Secret nu saliveaza doar barbatii ci si noi, femeile. Adevarul este ca modelele astea sunt alese pe spranceana si pot fi considerate, pe buna dreptate, ingeri cazuti din Rai... Totusi, mai stim si o vorba din popor conform careia perfectiunea nu exista. Iar in acest caz, defectele sunt mascate cu ajutorul sutienului cu push-up!

Iata cum arata Candice in campaniile Victoria`s Secret: PERFECT!



Si iata cum arata in realitate: Bustul generos a disparut complet!

 

Dar, pana la urma, cine are nevoie de sani cand posteriorul arata asa!?

Pana la urma, sutienul cu push-up are un dublu rol: de a pune in evidenta si de a crea o iluzie optica. De primul avantaj de bucura femeile cu care natura a fost mai generoasa, iar de al doilea... cele de care natura a cam uitat. Oricum ar fi, toata lumea este multumita. Important este sa stii sa te pui in valoare, iar la acest capitol, ingerii Victoriei sunt cele mai bune surse de inspiratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu