Celebrul brand suedez, H&M, continua colaborarile cu marile case de moda. In acest an, listei considerabile i se adauga un alt nume cu rezonanta in lumea modei: Versace!
O prima colectie, ce se va adresa atat femeilor cat si barbatilor, va fi lansata pe 17 noiembrie si va contine piese vestimentare must-have, printuri colorate, mult auriu si piele dar si o serie de accesorii. Colaborarea va continua si in primavara cand Donatella Versace va realiza o alta colectie ce va fi disponibila doar online incepand cu 19 ianuarie 2012.
O prima colectie, ce se va adresa atat femeilor cat si barbatilor, va fi lansata pe 17 noiembrie si va contine piese vestimentare must-have, printuri colorate, mult auriu si piele dar si o serie de accesorii. Colaborarea va continua si in primavara cand Donatella Versace va realiza o alta colectie ce va fi disponibila doar online incepand cu 19 ianuarie 2012.
Donatella Versace a declarat: "sunt extrem de incantata de aceasta colaborare si ma bucur ca voi avea posibilitatea, prin creatiile mele, sa intru in contact cu numarul lor atat de mare de cumparatori." In trei ani se pare ca parerea designerului s-a schimbat radical. Donatella era impotriva unei astfel de colaborari pentru simplul motiv ca "am muncit foarte mult sa aduc brandul Versace intr-un segment al brandurilor de lux. O colaborare cu H&M nu ar face altceva decat sa deruteze brandul."
Schimbarea atitudinii se datoreaza, cu siguranta, numarului mare de designeri, cu aceeasi notorietate, care au gasit oportuna colaborarea cu H&M: Dupa Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, Comme des Garçons, Matthew Williamson, Jimmy Choo, Sonia Rykiel si Lanvin.
Tocmai pentru ca au fost atat de multi m-am hotarat sa ii trec in revista. „Rasfoind” toate colectiile am putut sa imi formez o parere si sa ii nominalizez pe cei care m-am impresionat.
Pe primul loc as clasa colectia realizata de Matthew Williamson. Desi a fost conceputa acum 2 ani, piesele vestimentare se incadreaza perfect in tendinte din 2011: culori vii, imprimeuri extravagante, salopete de seara si rochii maxi. Designerul si-a dezvaluit astfel viziunile largi pe care le are asupra modei. A indraznit sa faca piese statement care nu mai au nevoie de alte accesorizari ca sa iasa in evidenta (acestea, de regula, tin de un sezon, sunt efemere), dar care sa fie la fel de actuale si peste ani devenind astfel piese must-have in garderoba oricarei femei.
Pe locul doi as clasa colectia Lanvin, sofisticata, cu rochii demne de aparitii pe covorul rosu (nu este de mirare ca Natalie Portman chiar a facut asta). Pana la urma de la aceasta idee au pornit colaborarile: haine care sa para extrem de scumpe dar sa fie totusi la preturi accesibile.
Pe locul trei ar fi Viktor & Rolf. Designerii au reusit sa compuna o tinuta simpla la prima vedere, cu multe tinute in culori uni, insa sofisticata datorita croiului. Ba chiar au realizat si o rochie de mireasa. Un alt plus pe care il are aceasta colectie este inspiratia vintage si cea masculina - ambele actuale chiar si la 5 ani de la lansarea acestei colectii.
Iata, in ordine cronologica toate colaborarile pe care le-a avut H&M:
Cel care a spart gheata a fost Karl Lagerfeld, in 2004
Preturile: intre 20-150 de euro
Ce a declarat designerul: „Fac asta doar o data pentru ca ma amuza si pentru ca cei care cumpara de la Chanel sau de la alte branduri scumpe, cumpara si de la H&M. Pentru mine aceasta este moda actuala. Oamenii poarta tricouri si blugi cu alte piese vestimentare exceptionale.”
Aceasta colaborare nu a fostlipsita de peripetii. Karl a fost revoltat pentru ca brandul i-a realizat creatiile si in marimi mai mari declarand ca el le-a conceput doar pentru „oamenii slabi si ascutiti”. Brandul suedez a sugerat ca designerul sa-si ceara scuze, in mod public, pentru aceaste declaratii.
2005 Stella McCartney
Ce a continut colectia: 40 de piese vestimentare si accesorii
Unde s-a distribuit: in 400 de magazine din 22 de tari
Ce a declarat designerul: „Este un mod fantastic de a ajunge la o audienta mai mare de femei cu o colectie atractiva ca pret dar care ofera in acelasi timp calitate si finisaje superbe.”
2006 Viktor & Rolf
Ce a continut colectia: blugi, topuri, jachete, pulovere, lenjerie intima dar si haine de seara, rochii de cocktai si fracuri pentru barbati. Intreaga colectie are o tema comuna: iubirea. Creatiile pentru femei au fost accesorizate cu inimi, in timp ce piesele realizate pentru barbati contin imprimeuri cu sageti.
Preturile : intre 13-350$
2007 Roberto Cavalli
Ce a continut colectia: 25 de piese pentru femei si 20 pentru barbati incluzand lenjerie intima si accesorii. Colectia a fost una destul de extravaganta astfel ca nu au lipsit animal printurile si culorile glam precum auriul.
Preturile: maximum 200 de euro
Ce a spus designerul: „Este o colectie de seara. Se lanseaza in preajma Craciunului si de aceea m-am gandit sa realizez piese vestimentare demne de red carpet dar pentru tineret. O dedic tututot celor care ma iubesc, ma considera idolul lor. Doar pentru ei am realizat-o. Acesta este singurul motiv deoarece din punct de vedere economic nu exista niciun avantaj.”
2008 Comme des Garçons
Ce a continut colectia: Haine atat pentru barbati cat si pentru femei si copii intr-un stil avangardist caracteristic pentru brand dar si un parfum unisex si accesorii.
Preturi: maximum 350 de euro
Ce a spus Kawakubo: „Am fost mereu interesat de balanta dintre creativitate si business. A reprezentat o dilema pentru mine desi creativitatea a fost mereu pe primul loc. Este o provocare fascinanta sa lucrez cu H&M pentru ca voi avea ocazia sa ma confrunt cu aceasta dilema si sa incerc sa o rezolv.”
Aprilie 2009 Matthew Williamson
Unde s-a distribuit: in peste 200 de magazine din toata lumea
Ce a spus designerul: “Am vrut sa realizez o colectie urbana pornind de la schitele si formele realizate initial pentru brandul meu. A fost fascinant sa caut in arhive si sa selectez piese icon pe care sa le reproduc apoi pentru H&M”
Noiembrie 2009 Jimmy Choo
Ce a continut colectia: haine atat pentru barbati cat si pentru femei dar, evident, si pantofi, genti si alte accesorii
Unde s-a distribuit: in 200 de magazine din toata lumea
Preturi: intre 40-200 euro
Ce a spus designerul: „Ne simtim privilegiati sa fim printre designerii de exceptie care au colaborat cu H&M si sa realizam o colectie de strada, pentru femeile inteligente dar si pentru barbati. Jimmy Choo va aduce brandului H&M o colectie sofisticata, accesibila ca pret si nu in ultimul rand glam. Va include piesele perfecte pentru o petrecere.”
2010 Sonia Rykiel
Ce a continut colectia: piese de lenjerie distribuite in 1.500 de magazine dar si o colectie de primavara pentru femei si copii distribuita in 250 de magazine din intreaga lume.
Preturi: intre 6-60$
Ce a spus designerul: „Atunci cand incep o colaborare ii aleg pe cei mai buni. Iar H&M este cel mai bun brand din categoria fast-fashion”
2010 Lanvin
http://celebrities-checked-out.blogspot.com/2010/11/irina-lazareanu-lanvin-h.html
Ce a continut colectia: 48 de piese vestimentare si accesorii pentru femei si barbati
Preturi: intre 10-350 $
Ce a spus designerul: „H&M ne-a propus sa incercam sa transformam acel vis pe care l-am realizat cu Lanvin pentru o audienta mai mare, nu doar o serie de rochii la un pret mai mic. Am spus, in trecut, ca nu voi realiza niciodata o colectie pentru mase, insa ceea ce m-a intrigat a fost faptul ca H&M isi dorea luxul nu ca Lanvin sa faca o colectie ieftina. A fost un exercitiu exceptional, in care doua companii, de la poluri opuse, au muncit impreuna pentru ca au aceeasi filosofie de a aduce bucurie si frumusete barbatilor si femeilor de pretutindeni.”
Aceste colectii, desi sunt concepute pentru mase starnesc interesul si vedetelor care cumpara, in mod normal, de la designeri. Colectia care a avut cel mai mare succes la vedete a fost, evident, ce a lui Matthew Williamson. Iata cateva exemple:
Si din alte colectii:
Natalie Portman - Lanvin
Natalie Portman - Lanvin
Hayden Panettiere - Jimmy Choo
Gwyneth Paltrow - Stella-McCartney
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu