luni, 11 iulie 2011

Cum a fost la concertul Bon Jovi

Aseara am fost la concertul Bon Jovi. Desi nu sunt o fana infocata acesta s-a dovedit a fi unul dintre cele mai reusit concerte la care am participat. Profesionalismul si "vechimea" formatiei s-a vazut inca de la inceput. Eram toti obisnuiti sa asteptam zeci de minute ca artistii sa intre in scena, caci punctualitatea este pentru "fraieri"... Intelesesem ca la ora 20:00 ar fi trebuit sa inceapa sa cante. La 19:58 se auzeau primele acorduri de chitara iar la 20:00 Bon Jovi isi facea aparitia pe scena. Asta da surpriza!


Tinand cont ca am fost recent si la Roxette mi-a fost imposibil sa nu fac si comparatii intre cele doua prestatii. De la Roxette am plecat usor dezamagita si asta din cauza faptului ca am avut senzatia ca au venit, si-au facut treaba si au plecat. Nu au iesit cu nimic din "schema" stabilita, din tipare, nu au impresionat cu nimic...

Bon Jovi a fost la un pol opus.

1. Voce de exceptie

Am fost impresionata de vocea lui caci, facand abstractie de cateva bucati din Always, in rest toate melodiile au fost cantate perfect. Nu ii suport pe cei care simt nevoia sa schimbe melodiile atunci cand le canta live.

2. Prezenta scenica

O alta bila alba o adaug la atitudine. Bon Jovi a fost un adevarat showman si, in ciuda faptului ca abia se operase la picior (cu doar o saptamana in urma), a dat inca o data dovada de profesionalism caci nu a lasat sa se vada nicio clipa ca ar avea vreo problema. Ba din contra, desi se vehicula ca nu o sa se miste prea mult pe scena a fost chiar activ.


3. Fara superficialitate

Toti artistii au un "ritual". Ies din scena dupa vreo 2 ore de cantat iar apoi, dupa ce se lasa aclamati cateva minute se intorc mai canta 1-2 melodii si pleaca definitiv. Acelasi lucru s-a intamplat si la Bon Jovi si, ne asteptam sa respecte "traditia", insa ne-am inselat iar asteptarile ne-au fost cu mult depasite caci "bis-ul" a mai durat 1 ora! A vrut sa iasa din scena de 2 ori si chiar ma asteptam ca dupa Always sa plece dar a mai cantat inca o jumatate de ora!

Durata intregului concert = 3 ore cantate perfect! Uimitor!


4. Foarte multa lume!

Sau altfel spus, puhoi de lume! Nu am vazut niciodata un concert cu atata lume! Peste 50.000 de oameni au cantat la unison deci nu este de mirare ca a fost impresionant! A fost haios ca, spre sfarsit, ne-am gandit sa ne retragem mai spre margine ca sa ne hidratam pana se termina si sa mai luam o gura de aer, insa SURPRIZA din nou :) Nu exista margine. Tot spatiul care era alocat desfasurarii concertului era plin ochi! Abia astazi am aflat ca la ora 21:00 s-ar fi dat drumul la intrare, astfel ca multi bucuresteni au putut vedea, aproape integral, in mod gratuit, concertul. Nu s-a mai tinut cont nici de zona VIP care daca la inceput era ocupata in proportie de 30%, la sfarsit era ocupata 100%.



5. Locatia perfecta

Nu am mai fost pana acum la niciun concert sustinut in piata Constitutiei, insa de aseara a devenit locatia preferata pentru astfel de evenimente. Privelistea este fantastica atat pentru artisti cat si pentru public si asta datorita Palatului Parlamentului care a reusit sa intre de 3 ori in cartea recordurilor fiind a doua cea mai mare cladire administrativa pentru uz civil ca suprafata din lume, cea mai scumpa cladire administrativa din lume si cea mai grea cladire din lume.


6. S-a vazut ca le-a placut!
Cand artistii se simt bine... se vede in presatia lor pe scena iar la Bon Jovi s-a simtit asta din plin! Chiar aveam senzatia ca nu vrea sa mai plece ba chiar a glumit, la un moment dat, si a spus ca putem sa stam pana luni caci nu au altceva de facut :)

 Raluca si eu

Pentru aceste 2 poze de final trebuie sa ii multumesc Ralucai (in stanga).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu