marți, 6 august 2013

The WTF of the week: Katy Perry, despre relatia ei cu Robert Pattinson

De cand s-au despartit Robert Pattinson si Kristen Stewart, actorul a fost cuplat cu orice femeie cu care a reusit sa petreaca mai mult de cinci minute. Printre “candidate” s-a numarat si Katy Perry, prietena celebrului cuplu.

In apararea sa, Katy i-a trimis intai o scrisoare lui Kristen Stewart in care i-a spus ca nu i-ar fi putut face niciodata asa ceva. Vedeta a declarat pentru revista Elle UK ca i-a scris lui Kristen: Stiu ca ai auzit multe barfe, dar eu te respect si nu ti-as face asa ceva. Nu sunt genul acela de persoana! Incerc doar sa ii fiu prietena insa, din pacate, am o pereche de sani!".

Exista o vorba conforma careia, cine se scuza, se acuza. Se pare ca artista nu a auzit-o, caci din dorinta de a iesi bazma curata, a continuat cu declaratiile pentru aceeasi revista: “Dovada ca nu a fost nimic niciodata intre mine si Robert Pattinson: am tras vanturi de fata cu el. Vanturi serioase. Si nu am mai facut niciodata asta de fata cu un barbat cu care am iesit. Este o regula personala. El este amicul eu, sunt ca sora lui mai mare. Doar petrecem timpul impreuna. Recent i-am spus - unul dintre lucrurile de care sunt foarte mandra, este faptul ca nu m-am culcat cu tine Robert. Si asta este adevarul”.


La cate scuze a oferit, deja pare suspect. Putea sa spuna ca este bine merci cu John Mayer, actualul ei iubit, si nu se mai agita nimeni, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu