sâmbătă, 23 octombrie 2010

Ce personaj mai este Taylor Momsen?

Cand am vazut-o prima data pe Taylor Momsen machiata asa, m-am speriat. Se poarta machiajul smoky deci ar putea cu usurita sa incerce un machiaj strident dar interesant in acelasi timp. Totusi, se pare ca artista nu are nevoie de Halloween pentru a se deghiza in diverse personaje. Asa ca, fix cand credeam ca nu se poate mai rau, Taylor m-a surprins din nou si "a evoluat" de la stadiul de artista cu look de prostituata (chiar a recunoscut ca se imbraca precum o femeie cu moravuri usoare) la cel de prostituata moarta....

Chiar sunt curioasa ce costum va alege pentru Halloween?

7 comentarii:

  1. nu cred ca fata asta este asa cum o descrie o curva neinformata asa ca inceteaza cu articolul

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga "Anonim" nimeni nu a pretins ca este o curva ci ca se imbraca precum una. Atata timp cat si ea a recunoscut asta intr-un interviu... nu vad unde este problema?!

    RăspundețiȘtergere
  3. are dreptate oana.nu este nici o problema,ba chiar ar trebui criticata mai dur.vezi tu oana..eu sunt fana miley si cand am vazut ca ai criticat-o dur in articolul "miley o fiinta fara stil" am vrut sa vad ce ai de spus despre taylor ,care dupa mine este rivala ei.si chiar as vrea sa-mi spui care vedete iti place mai mult cum se imbraca intre miley si taylor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Din punct de vedere vestimentar nu imi place niciuna. Ca si stil muzical imi place mai mult Taylor, insa nu le consider rivale. Taylor este rockerita iar Miley... e mai pe genul pop.

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau sa spun ca felul cum se imbraca e aproape la fel de rock(eu am scris comentariul din 27 august),dar din punctul meu de vedere miley se imbraca mai bine pt ca taylor este chiar exagerat de rebela.voiam sa alegeti defapt una care nu e chiar atat de prost imbracata dintre ele doua.profit de ocazie si-mi aduc amuzata aminte cum acum parca 4 ani sau 3 daca nu ma insel,am gasit blogul tau unde ai criticato dur pe miley.la acea vreme ,daca presa zicea ca selena si demi sau eu stiu ce alta vedeta zicea ceva de rau de miley imediat o uram.asa a fost si cu tine oana.am vazut ce-ai zis si mi-am zis atunci"femeia sau fata asta se ia de miley .trebuie neaparat sa ripostez sa-i arat sa nu se mai ia de ea."am vazut ca cei mai multi ii luau apararea lui miley si cei drept,unii au cam exagerat cu limbajul.am vazut abia acum ceva timp ca ai fost deranjata de unele comentarii.vreau sa-ti spun ca cand mi-am spus prima oara parerea si m-am luat de tine(desi nu te-am jignit)aveam vreo 11 ani parca.poate nici mie nu-mi placea cum se imbraca ,dar era miley si tot ce facea sau zicea sau chiar purta era lege.acum am 14 aproape 15 ani si desi inca imi place miley,imi dau seama ca se imbraca cam fara stil uneori si ca ai dreptate.cu toate astea ma bucur ca ai remarcat si datile cand a purtat haine mai potrivite pt ea.sper sa-ti faci curaj sa mai comentezi si alte tinute de ale ei.ca parerile oamenilor sunt multe,dar daca tu stii ca te pricepi la ceea ce faci nu te lua dupa copii prosti crescuti sau prea mici ca sa inteleaga (ca mine).cred ca atata am avut de spus.astept un raspuns din partea ta ca sa-mi dau seama ca mi-ai citit comentariul.si mersi app ca mi-ai raspuns si la celalalt.(scuza-mi greselile gramaticale ,dar ma grabesc)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult sa vad ca ai revenit pe blog pentru a posta acest comentariu. Chiar mi-a facut placere sa il citesc si sa vad cat de mult ti-ai schimbat parerea in acesti ani. Nu mai scrisesem de doua luni pe blog(din lipsa timpului) dar mesajul tau m-a facut sa-mi doresc sa scriu din nou. Asa ca iti dedic ultima postare http://celebrities-checked-out.blogspot.com/2012/02/10-lucruri-care-nu-mi-au-placut-la.html

      Ștergere
  6. ador stilul lui taylor iar muzika ei e originala ca shi stilul sau

    RăspundețiȘtergere